top of page

OM AFD 103

Lidt om afdelingen.

Byggeriet af afdeling 103 blev påbegyndt 1. august 1979. og afsluttet juni 1981,
Som Kommunefunktionærernes Boligforening afd. 3.
D. 1. januar 2011 Fusionerede afdelingen med AAB og fik afdelingsnummer 103.


Bebyggelsen indeholder 306 boliger, hvoraf de 8 er supplementsrum (1vær), der er i alt 18 forskellige typer boliger.
Elevator er der i opgangene nr. 17 – 33 – 45 og 65.

Ledelse af afdelingen Afdelingsbestyrelse.


Afdelingens bestyrelse består af en Afdelingsformand, en Afdelingskasserer og tre bestyrelsesmedlemmer samt 2 suppleanter.


Afdelingsbestyrelsen varetager den daglige drift, og fører tilsyn med afdelingens vedligeholdelsestilstand og pasning, samt påser der hersker god ro og orden i afdelingen.
 

Alt efter regler fastsat af AABs repræsentantskab.

Medlemsmøde.

Ordinært medlemsmøde afholdes hvert år i perioden 15. april til 30. september.

Mødet indkaldes med mindst 4 ugers varsel, og afdelingsbestyrel­sen skal i indkaldelsen meddele, at forslag, der ønskes behandlet på medlemsmødet, skal være afdelingsbestyrelsen i hænde senest 14 dage før mødet.

 

Dagsorden, regnskab for det foregående år, budget for det kom­mende år samt afdelingens eventuelle skriftlige beretning og ind­komne forslag skal være beboerne i hænde senest én uge før medlemsmødet.

På mødet vælges en afdelingsbestyrelse og mindst to suppleanter.

Afdelingsformanden vælges særskilt.

Alle valg gælder for to år. Første gang afgår efter et års forløb kas­sereren og et eller to af de medlemmer, der ikke er valgt særskilt.

 

Til AABs repræsentantskab vælges tre medlemmer.

 

Navneliste

              

Navneliste over afdelingens delegerede, bestyrelse, bestyrelsessuppleanter og funktionærer er opslået i glasskab ved afdelingens kontordør. Listen kan udleveres på afdelingens kontor.

bottom of page