top of page
Søg

NYHEDSBREV DECEMBER 2021


D.03.12.2021


Så er det tid, til nyhedsbrev igen og den lyder som følgende:


1. Kontoerne er igen LUKKET pga. Corona

Da kontoerne er LUKKET igen pga. Corona, så ring på tlf. 20112178 i kontortiden ml. kl. 07.30 – 08.00 eller e-mail på

aab-afdeling103@aab.dk eller læg en seddel i vores postkasse i gårdmandsanlægget, i Vognmandsmarken 65 kld. 2100 Kbh. Ø.

2. Ventiler på badeværelse

HUSK… Så er det lige før, vi kommer og skifter ventilerne på badeværelserne, det er i næste uge, altså uge 49, se de uddelte varslingssedler, nøjagtig hvilke en dag, vi kommer hos dig.


3. Rep af sokkel i gårdene

Murene har desværre været lidt forsinket, da det tog lidt længere tid end forventet, men nu er de færdige.


4. Skilte vedr. cykel og klap / barnevogne

Der vil i den nærmeste tid, komme skilte op på vægge og kildesorteringsskure, at det IKKE er tilladt, at sætte cykler, barne / klapvogne og lign. op af og fast til vægge, lamper, skilte, højbede, kildesorteringsskure og lign. de SKAL stå i de dertil indrette cykelstativer og i cykel og barnevognsrum.

Ligeledes er det VIGTIGT, at de står ordentligt når sneen kommer, da vi ellers vil komme til at ramme disse effekter med traktoren og dette vil være på jeres eget ansvar og vil IKKE blive erstattet af ejendommen.





5. Cykel og barnevognsrum

Cykel og barnevognsrum vil overgå til briksystem fra d.20.12.2021, og man vil efterfølgende IKKE kunne bruge nøgle disse rum.

Så hvis du har nøgle til en af disse rum, kan du aflevere din nøgle inden d.20.12.2021, i en kuvert, sammen med den kvittering du fik, da du betalte depositummet for nøglen, og kuverten skal lægges i, gårdmandsanlæggets postkasse i Vognmandsmarken 65 kld. 2100 Kbh. Ø. så vil du efterfølgende få dine penge tilbage for denne nøgle, i din postkasse og samtidig vil vi så åbne dine 2 første adgangsbrikker (Brik 1 + 2), til dette rum.

Hvis du IKKE har kvitteringen for nøglen, kan vi desværre IKKE tilbagebetale pengene for denne nøgle.


6. Ildebrande

Vi har i dette år 2021, haft et par ildebrande i vores boliger, og begge er pga. ledninger der var overbelastet / defekte.

Jeg har talt med brandvæsenet og de OPFORDRER PÅ DET ALLER KRAFTIGESTE !!!! til at have BRANDALARMER og INDBOFORSIKRINGER til og i jeres boliger.

Vi påtænker i den nærmeste fremtid, at indkøbe brandalarmer og batterier til samme, til gårdmandsanlægget og så kan man købe disse brandalarmer hos os, til indkøbsprisen, men dette vil i høre mere om, når vi har anskaffet disse.


7. Parkeringskort 2022

Der vil IKKE MERE være udlevering af parkeringskort fra 2022, da vi nu overgår til elektronisk parkering.

Det vil sige, at de registreringer vi har på jeres biler vil blive skrevet ind elektronisk og at i derfor ikke skal gøre noget, MED MINDRE at i har fået ændret jeres registreringsnummer / har fået ny bil, så skal dette rettes, da i ellers vil få en bøde når i holder på parkeringspladsen.



Med venlig hilsen

Jeanette Holst

AAB Afd.103

62 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comentarios


bottom of page