top of page
Søg

NYHEDSBREV MARTS 2022

NYHEDSBREV MARTS 2022



1. Nye dørtelefoner

I skal alle sammen være opmærksom på, at der skal opsættes nye dørtelefoner i alle boliger fra d.09.05.2022 til d.07.07.2022, men i vil få nærmere besked, med tid og sted i de enkelte boliger, i den nærmeste fremtid.


2. LIF : AAB Landsbyens Idrætsforening

Vi er blevet kontaktet af LIF (AAB Landsbyens Idrætsforening), da der er flere AAB afdelinger, der har slået sig sammen om dette og vi syntes det er en god ide, også for at styrke sammenholdet i AAB, men se opslaget på vores hjemmeside, der står også, hvordan man kommer i kontakt med dem.

3. Ubudne gæster i kælderen

Da vi nogle gange nu har observeret, at der er flere der ikke tjekker, at døren lukker efter dem, når de går ud og ind af kælder og opgangsdøre, vil vi lige slå et slag for dette, da vi nu et par gange, har haft ubudne gæster i kældrene af denne årsag og det skal jo være, et trygt og godt sted og bo for alle.

VÆR NU SØD AT TJEKKE, NÅR I GÅR UD OG IND I EJENDOMMEN, AT DØREN ER LUKKET EFTER JER


4. Nyhedsbrev vedr. vinduer og 4 sals altaner

Som i sikkert har set, så er der kommet nyhedsbrev fra AAB d.15.03.2022, vedr. nye vinduer og 4 salsaltanerne, så det har desværre stadig lidt lange udsigter, men vi arbejder stadig på sagen og i vil få nærmere info, når vi ved noget mere.


5. Parkeringskort

Vi har talt med parkeringsselskabet og de beder alle, der stadig har de gamle parkeringskort fra 2021 i bilerne, om at fjerne disse, da de ikke har nogen virkning mere og bare forvirre alle.

6. Brandalarmer

Så har vi indkøbt et lille parti brandalarmer, der er CE mærket, samt har

DIN EN 1404 godkendte, så hvis man mangler en brandalarm, så kan man tilkøbe dem hos os, for 142,- kr. stk. inkl. moms.

Disse alarmer har et 10 års batteri i sig, så når batteriet ikke kan mere, så skal alarmen skiftes ud, da brandvæsnet siger, at alarmer skal skiftes hvert 10 år, da de ellers ikke er sikre mere.


7. Navneskilte på postkasser

Vi har nu renset alle postkasse for klistermærker, og vil

fra d.01.05.2022 også fjerne de navneskilte, som ikke hører til på postkassen og som beboeren selv har påsat.

Hvis du ønsker at der skal stå nogle navne på din postkasse, bedes du derfor kontakte gårdmandsanlægget, for at få dette påsat.




Med venlig hilsen

Jeanette Holst

AAB Afd.103

45 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page